mandag den 7. november 2011

Giveaway

Min bog Bæredygtigt Design er udsolgt fra forlaget, men 2. oplag skulle være klar her midt i november. Dette vil jeg fejre ved at udlodde det absolut sidste eksemplar af 1. udgave.
Så er du interesseret i genbrug, redesign og projekter du kan sy, strikke eller snitte er det måske noget for dig.



Reglerne er således:
  • Du får 1 lod, hvis du lægger en kommentar her på bloggen til giveawayen.
  • Du får 2 lodder, hvis du lægger en kommentar og bliver fast læser af bloggen.
  • Du får 3 lodder, hvis du lægger en kommentar og bliver fast læser af bloggen og linker på din egen blog.

Vinderen udtrækkes 30.november og får bogen tilsendt med posten :-)

44 kommentarer:

  1. Hej Mette. Dette svarer jo næsten direkte til at komme til katederet med et velpudset æble, men du får et link fra KirCreations ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har nu linket fra min blog: http://www.genbrugblirguld.blogspot.com. Samtidig har jeg meldt mig som fast læser :o)

    Kh Helene

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    jeg skriver mig for 3 lodder jeg er fast læser, linker på min egen blog og lægger selvfølgelig kommentare her, hi hi bogen er super så forhåbentlig finder den vej til Bornholm

    SvarSlet
  4. uha, man skal være hurtig, jeg smider straks et link på bloggen :)Fast læser er jeg jo også:)
    og i øvrigt tillykke med det flotte bogsalg.

    SvarSlet
  5. Jamen så vil jeg omgående forsøge at kvalificere mig til tre lodder.

    SvarSlet
  6. Lægger med tak og glæde tre lodder - og hvis jeg vinder, så håber jeg at den fine bog er signeret!!

    SvarSlet
  7. Hej Mette. Det er en rigtig flot blog hvor der kan samles massere af inspiration. Den er nu linket til min blog. Tillykke med det flotte bogsalg. Det kan jeg godt forstå.

    SvarSlet
  8. Den vil jeg da bare super gerne vinde og har meldt mig som fast læser, så 2 store lodder indtil videre. Når jeg kommer hjem til min egen computer skal jeg også nok linke.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  9. Den vil jeg rigtig gerne vinde.
    Har meldt mig som læser, skriver nu og linker lige om lidt :O)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  10. Denne bog må vist være lige sagen for mig, der laver decoupager - www.dqpage.dk - ;o)
    så jeg melder mig under fanerne med 2 lodder.
    mvh Mona

    SvarSlet
  11. Uhh! Jeg har kigget bogen igennem på nettet og den er et MUST. Fine, fine ideer til håndarbejdslokalet og kreativitet derhjemme.
    JEG vil rigtig gerne være med i konkurrencen. Tak. Vh Gitte Bobak / Bobak Håndarbejde

    SvarSlet
  12. Spændende give away, jeg er med på to lodder.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  13. Hej Mette! Har straks meldt mig som fast læser og deltager MEGET gerne i konkurrencen. Kan desværre ikke linke, da jeg ingen blog har.
    Vh Hanne, Randers

    SvarSlet
  14. 2 lodder tak. Den vil jeg helt vildt gerne læse! :-)

    SvarSlet
  15. jeg hapser to lodder :)
    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Åhh hvor fin.. Jeg hopper med på 3 lodder!

    SvarSlet
  17. Spændende - den kunne jeg godt tænke mig at have i hænderne den bog :O Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  18. Hej Mette

    Tak for din kommentar og link til din spændende hjemmeside. Hvor er det en interessant bog du har lavet, super flot, har været inde på forlaget Meloni´s hjemmeside og gennemkigge siderne. Den kommer vidt omkring.
    Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre

    Stine:)

    SvarSlet
  19. Jeg glemte at sige, at jeg har sat mig på to lodder. :-) Tak. Gitte/Bobak Håndarbejde

    SvarSlet
  20. UH denne bog må gerne blive min da! har altid elsket at være kreativ og overvejer at tage uddannelsen tekstilhåndværker på TEKO når jeg er færdig på gymnasiet! :D 1 lod til mig i første omgang ..

    SvarSlet
  21. Jeg napper 3 lodder.

    Hvor er jeg glad for at finde din blog - så jeg er med glæde blevet fast læser. Jeg er helt op for re-design, så hvis jeg ikke vinder bogen, er jeg stadig glad for at have fundet den, så jeg kan ønske mig den :-)

    Jeg tillader mig lige at lægge den op på min litteraturside, selvom jeg ikke har læst den endnu. Håber det er ok med dig :-)

    KH tina
    tichtach.blogspot.com

    SvarSlet
  22. det ville være skønt med inspiration fra din bog, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  23. Hej jeg vil gerne være med på 2 lodder. tjek evt også min give away... glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  24. To lodder til mig. Glæder mig til at læse Re-design :)

    SvarSlet
  25. to stk til mig tak:) Og hvilken spændende blog der gemte sig her..

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  27. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  28. Uh for en spændende bog. Den skal jeg vist have fingre i hva' enten mine 2 lodder gør mig til vinder eller ej ;)
    Venligst
    A
    Jeg har ikke en blog jeg bruger effektivt er ikke kommet igang med det der blogning for alvor men du må gerne lure på min amio-biks:
    http://www.amio.dk/butik/mbya72/

    SvarSlet
  29. Sikke en fin give away. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Kh Dorte

    SvarSlet
  30. Ser fin og spændende ud :) Vil gerne være med på 1 lod.

    Hilsen Christine

    SvarSlet
  31. Ih, lige noget for mig.. Jeg vil godt deltage med 3 lodder :D
    Har linket til din give away HER

    Mvh. Henriette

    SvarSlet
  32. Spændende - den kunne jeg godt tænke mig at have i hænderne den bog :O Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  33. Jamen alt det der er jeg da interesseret i, så jeg vil meget gerne byde ind med to lodder. Tak. Mvh Louise

    SvarSlet
  34. Deltager gerne med 3 lodder og glæder mig til at følge med hos dig.

    SvarSlet
  35. den vil jeg da rigtig gerne vinde, smider et lod!

    Dejlig weekend til dig - KH Karen Marie

    SvarSlet
  36. Jeg er også med på 3 lodder, tak :)
    Vh Avi
    www.aviogsirenerne.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Uha jeg må desværre nøjes med kun 2 lodder, selvom jeg gerne ville have kunne præstere at deltage med mindst 100! For den bog er absolut øverst på ønskelisten!

    Rigtig god og fed blog.. Jeg er rigtig glad for at snuple over lige den her. Og ser frem til at følge den fremover!

    Venligst M

    SvarSlet
  38. Jeg er med på 2 loder

    hilsen
    Lena/natteravnen

    SvarSlet
  39. Hejsa
    jeg vil da helt klart gerne have fingre i din bog. For skrot er godt!!!
    Du har hjulpet os mewd en del - ude på mit arejde, der heldigvis har med det kreative at gøre hver eftermiddag. Super.
    Jeg har oprettet en googl konto - og du var så venlig at hjælpe mig til det. linker til din side lige om lidt.

    SvarSlet
  40. Hej igen
    Nu er jeg også blevet fast læser- ja ting tager tid. sorry.

    SvarSlet
  41. Tak for alle kommetarer og lodder!
    Så blev det den 30.november og tid til at udtrække vinderen af 1 stk bog. Bæredygtigt Design. Efter optælling af lodder og en tur gennem Random.org blev den heldige vinder Ina.
    Send mig en mail med din adresse, så skal jeg sende bogen til dig snarest : - ) Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...