torsdag den 13. marts 2014

Vietnam broderer III

For lige at afslutte Vietnam broderihistorien, som jeg har skrevet om HER og HER, så endte den med, at jeg selv måtte have mig et broderi. Det burde være let at skaffe, når nu så mange var igang, men det skulle vise sig at være mere vanskeligt, end forventet. Når jeg spurgte brodøserne, fx på et "market", så blev jeg sendt i alle retninger, hvilket betød at jagten udviklede sig til et sandt orienteringsløb. Endelig fandt jeg en lille bod, hvor der var et pænt udvalg og jeg fik lov til at stå og rode.
Motivet blev en påfugl, - jeg er ikke så meget til religiøse motiver. Det er tvivlsomt om jeg nogensinde får broderet, men kan rigtig godt lide det pixilerede!






1 kommentar:

  1. Wauw. Det er jo nogle helt vilde farver. Det ser meget spændende ud. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...